ادای احترام کارکنان اداره حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به شهید گمنام 

مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مقام شامخ شهید گمنام در استانداری ادای احترام کردند. 
کد خبر: ۶۳۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ - 20December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد و کارکنان این اداره امروز چهارشنبه به همراه مراد علی پیوند معاون توسعه و منابع انسانی استانداری و محمد مشکینی مشاور استاندار در امور ایثارگران به مقام شامخ شهید گمنام در محوطه استانداری این استان ادای احترام کردند. 

سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام به خصوص شهدای گمنام، اظهار داشت: شهدا از همه چیز برای آسایش و راحتی ما گذشتند و اگر به تربت پاک شهدای گمنام نگاه کنیم می‌بینیم که خداوند قرب و منزلت به این بزرگواران عطا کرده است. 

خواست خدایی در ادامه افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند:«شهدا فداکارانی هستند که با عطر شهادت، ایثار و فداکاری یک فضا را عطرآگین می‌کنند» و انشاالله برکات این محل که به عنوان میعادگاه عاشقان ولایت و شهادت است به مردم و مسئولین همیشه در صحنه برسد. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه این استان مهد پرورش قهرمانان، پهلوانان و سلحشورانی بوده است که نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس داشتند و همواره زبانزد خاص و عام بوده است، عنوان کرد: این استان در ایام سوگواری حضرت زهرا (س) میزبان سه شهید کلگون کفن دوران مقدس بود، که مردم غیور و همیشه در صحنه در این ایام سنگ تمام گذاشتند. 

خواست خدایی ضمن تشکر و قدردانی از مردم با شور و شعور، مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی استان، گفت: در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در تشییع و تدفین شهدای گمنام دوران دفاع مقدس حماسه‌ای خلق کردند که در تاریخ زرین این استان به یادگار خواهد ماند. 

وی گفت: انشاالله از برکات این شهدا بهره‌مند شویم و در راهی که این شهدای بزرگوار مشخص کردند و همچون ستارگانی می‌درخشند تا ما راه را گم نکنیم، ثابت قدم بمانیم. 

مرادعلی پیوند معاون توسعه و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین، ازبرنامه ریزی، تلاش‌ها وپیگیری‌های بعمل توسط اداره کل حفظ آثار ونشر آثاردفاع مقدس استان در جهت انتقال پیکر مطهر شهدا به استان و مراسمات استقبال وتشییع وبه خاکسپاری تشکر وقدردانی کردند، ابراز داشت: ولایت الهی و طاغوت دو مؤلفه‌ای است که از اول خلقت انسان بوده و تا روز قیامت ادامه خواهد داشت. 

پیوند با بیان اینکه طاغوت به دنبال این است که نور الهی را خاموش کند، افزود: ما باید در این مسیر مبارزه، جز احیاء گران امر الهی باشیم.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: اگر دشمن بخواهد اندیشه‌های خود را منتقل کند الگو سازی می‌کند، لذا ما هم باید برای احیاء امر الهی الگو معرفی کنیم و چه الگویی بالاتر از شهدا که جان خود بالاترین دارایی یک شخص را در جهت آسایش، ابرو و عزت مردم در طبق اخلاص قرار دادند.

ادای احترام کارکنان اداره حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به شهید گمنام 

ادای احترام کارکنان اداره حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به شهید گمنام 

ادای احترام کارکنان اداره حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به شهید گمنام 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار